Бракований товар! Повернення за мій рашукнок !
Як це зрозуміти що приїхав бракований товар , а я маю за свій кошт відправити його назад ?
Юля - 12/10/2025
Як це зрозуміти що приїхав бракований товар , а я маю за свій кошт відправити його назад ?
Юля - 12/10/2025Жаль нет где оставить отзыв на официальном уровне,оставлю тут.Хочу поделиться крайне неприятным опытом, который заставил меня усомниться в уровне сервиса в магазине «Синсей». Решила купить стеклянную разделочную доску с новогодним рисунком. С первого раза не взяла, так как руки были заняты, и вернулась через два дня. К своему удивлению, не нашла доску на прежнем месте. Она оказалась переложена в другой угол, но в тот раз я её не купила по своим обстоятельствам. Когда я пришла целенаправленно в третий раз, товар снова исчез. Начала искать и обратилась за помощью к консультанту в отделе. Реакция сотрудницы меня шокировала: вместо помощи она сделала круглые глаза, как будто впервые слышит о таком товаре. На мой вопрос, может ли она чем-то помочь, она лишь ответила: «Давайте мне артикул». У меня, естественно, вызвало недоумение, почему я, как покупатель, должна знать внутренние артикулы товаров в магазине. Консультант не предприняла никаких действий — не связалась с коллегами, не проверила наличие, просто развела руками. В итоге я ушла ни с чем. К огромной иронии, купила я эту доску совершенно случайно во время следующего визита, просто гуляя по магазину. Нашла её в совершенно нелогичном месте, где, как мне кажется, никто бы не стал искать, причём в количестве штук пятнадцать. Складывается впечатление полного хаоса в организации торгового зала и абсолютного безразличия со стороны персонала. Товар постоянно кочует с места на место, а консультанты вместо помощи создают дополнительные барьеры для покупателя. Очень жаль, что такой простой покупки пришлось добиваться с четырёх попыток, полагаясь только на удачу, а не на работу сотрудников магазина. Уважаемое руководство, обратите, пожалуйста, внимание на эти проблемы. Покупатели приходят за товаром и помощью, а не за квестами и вопросами про артикулы. Надеюсь, мой отзыв поможет сделать сервис в вашем магазине более клиентоориентированным.
Светлана - 12/10/2025Замовлення оплатила10.11.2025 Вже девʼять днів не змінюється статус на сайті, в чат пишу вже на протязі двох днів, чат бот запрошує кожного разу прізвище і пише що консультант звʼяжеться, але так ніхто і не звʼязався досі, пишу в Вотсап, вчора написали що вияснять де замовлення і повідомлять на електронну пошту, теж не дочекалась, сьогодні знову пишу на протязі дня і тепер не відповідають зовсім. Тому не раджу замовляти
Інна - 11/27/2025Отримала посилку з бракованим товаром. В той же день написала скаргу на сайті і лист на ел пошту. Отримала відповідь - повертайте за ваш рахунок, далі ми приймемо рішення про повернення грошей. Тобто - я маю заплатити за повернення товару неналежної якості!!! Вказаний на сайті телефон +38 093 063 1144 не працює - автомат відповідає "сьогодні ми працюємо до 14ї" і далі виклик скидається, навіть в першій половині дня. Чат на сайті відповідає виключно на певні закладенні в нього питання. Отже - ніяку проблему вирішити не може.
Катерина - 9/4/2025Добрий день, як я можу відстежити посилку, яка мала прибути 26-27 серпня, але у додатку зникла клавіша відстежити? На сервісах міст чи нова пошта посилка також не фіксується. У чаті вотсап відповіді теж немає
Юлія - 9/4/2025На жаль, ні в застосунку крамниці, ні на сайті немає можливості залишати відгуки, тому зроблю це тут. Минулого тижня зробила замовлення на кілька товарів. Сьогодні отримала посилку кур'єром. При розпаковці з'ясувалося, що сланцева дошка прийшла тріснутою навпіл. Повертати бракований товар, виявляється, я маю за свої кошти, навіть якщо зроблю оскарження, тому цього робити не буду, бо вартість пересилання приблизно дорівнює вартості товару. Взагалі хотіла отримати доставку на Нову Пошту, де могла би все перевірити, але безплатної доставки саме туди не було, тож вибрала єдиний можливий з усіх варіант. Інший посуд, який був у посилці, мав додаткове пакування і був в окремих коробочках, а ця крихка річ мала тільки картонну підложку. На самій посилці ніде не зазначено, що це крихкий товар. Мушу сказати, що Сінсей, на жаль, неклієнтоорієнтована крамниця, що онлайн, що фізична.
Іванна - 7/6/2025Доброго дня. Чи можна замовляти з Сінсея на Укрпошту?
Валентина - 12/10/2024Посылка заказана 30.10.2024 , сегодня уже 11.11, посылка не приехала и не отслеживается, на запрос ответили что отправили и заблокировали. Заказывали через приложение.
Ольга - 11/14/2024Доброго вечора.Посилка CV328369482PL від Sinsay оформлена ще 20грудня досі немає,а от посилка оформлена на цьому ж сайті вже значно пізніше,то вже в Україні...Де шукати ту посилку?
Настя - 1/6/2024Доброго дня, моя посилка 104503314177 від 13.09.2023 ніде не бачу номер ттн, на пошту теж нічого не приходить, чи можете підказати де зараз знаходиться посилка?
Ольга - 9/23/2023Як відстежити посилку якщо втратила доступ до акаунта але номер замовлення є ?
Анастасія - 8/28/2023