Vidstezhyty - Відстеження Play Market:
Скачати
Поширені запитання відстежити

Поширені запитання

    Відстеження посилки:

    Поширені запитання при відстеженні посилок

    Чому моя посилка не відстежується?

    Ваше замовлення щойно надіслано? Зачекайте не менше 1-3 днів після надсилання, щоб з'явились оновлення статусу відстеження. Принаймні спробуйте ще раз через кілька годин. Деякі вантажовідправники можуть знадобитися до 24 годин, щоб додати інформацію для відстеження.

    Ви ввели номер замовлення замість відстеження? Обов'язково введіть номер відстеження, який ви можете знайти на сторінці замовлення або в електронному листі з повідомленням про відправлення.

    Переконайтеся, що ви правильно ввели номер відстеження, часто люди помилково приймають цифру "0" за літеру "O", букву "I" за цифру "1".

    Використовуйте лише літери латинського алфавіту під час введення номера відстеження.

    Ви ввели правильну кількість повторюваних цифр у номері відстеження (наприклад, 0000)? Легко пропустити одну цифру або ввести більше, ніж потрібно.

    Ви скопіювали та вставили номер для відстеження? Переконайтеся, що немає жодних зайвих префіксів/суфіксів у номері, таких як «N°», «#», «,», «-», «ТРЕК» тощо.

    Чому перестало оновлюватися відстеження моєї посилки?

    Найчастіше, коли відстеження посилок перестало оновлюватися, це пов'язано з невеликою затримкою в доставці або затримкою в системі відстеження, що реєструє проходження посилки. Однак, якщо термін доставки вашої посилки минув, вам необхідно зв'язатися з продавцем, щоб відкрити спір.