Rozetka (Розетка) - Відгуки клієнтів

    Відстеження посилки:

    Оцінки І Відгуки Користувачів

    Оцініть доставку від Rozetka (Розетка)

    Додати відгук

    Відсутня можливість повернути товар

    Купили на сайті "Розетка" телефон, вже після отримання зясувалось, що у нього немає української мови і кириличних позначок на клавішах. Нам це не підходить. Хотіли повернути товар як це передбачає Закон України "Про захист прав споживачів". Приходимо у пункт видачі "Розетки" і нам заявляють, що це не їхня проблема, а потрібно звертатися до підприємця, який це продав. Але, це "Розетка" має договір з підприємцем, який працює на платформі. І це їхня проблема - повертати товар, якщо він не підійшов споживачеві. Виходить, що "Розетка" не працює згідно із законодавством України, а вигадує правила, які вигідні лише їм.

    Юрій - 10/13/2025

    Редагують відгуки, блокують коментарі, техпідтримка не відповідає

    Робив замовлення на аудіоінтерфейс https://rozetka.com.ua/ua/277686633/p277686633/. З ним виникли проблеми, залишив відгук з 2 зірками. Через 30 хвилин мій відгук був опублікований... повністю відредагований, без рейтингу, просто текст "Переваги: Товар працює". Спробував залишити під цим відгуком коментар про відредагований відгук - миттєво "Ваш коментар на відгук заблоковано". Спробував залишити відгук про продавця - "Ваш відгук про продавця заблоковано". Написав в тех підтримку розетки про відредагований відгук - 30 хвилин мовчання, потім висвітилось повідомлення про те що моє повідомлення перевели в інший відділ, і все, на цьому тиша. Ніяких більше відповідей від розетки я не отримав.

    Дмитро - 9/20/2025

    Доставка

    Не рекомендую!Витратите час і нерви,в очікуванні посилки.

    Наталія - 6/7/2025

    Замовлення

    Вагаюсь чи тепер робити замовлення на розетка , ніяких пояснень чому не приїжджає замовлення на відділення вже тиждень. Наче я на Temu замовляю!!!!

    Микола - 2/20/2025

    Розетка не повертає гроші за скасоване замовлення

    Добрий день! 18 жовтня 2024 року ввечері я оформив замовлення на товар у магазині Розетка з оплатою частинами. Через 8 годин замовлення було скасоване, і мене запевнили, що кошти будуть повернуті протягом тижня. Однак сьогодні вже 30 жовтня 2024 року, а повернення коштів досі не відбулося. Замість вирішення питання підтримка відповідає загальними фразами на кшталт: "Товар не знайдено, ми створили запит про уточнення місця знаходження" або "Поки товар не буде прийнято, ми не маємо змоги створити повернення". Товар так і не було відправлено, і наявність таких відповідей викликає сумніви в адекватності розгляду мого запиту. Будь ласка, поясніть, яким чином втрата СПІВРОБІТНИКАМИ РОЗЕТКИ товару, який навіть не був відправлений, може стати причиною затримки повернення коштів? Очікую на оперативне вирішення питання.

    Oleg - 10/31/2024

    Швидка доставка

    Швидка доставка чудова упаковка. Дуже зручно замовив розумну лампочку приїхала за 3 дні. Добре упакована я задоволений! Раджу використати.

    Гість - 8/5/2022

    Безпідставно видаляють відгуки, спотворюється можливість об'єктивно оцінювати продавця.

    Видаляють коментарі без причини. Раніше можна було сміливо вірити відгукам на сайті, бо Розетка їх не видаляла.

    Гість - 8/5/2022