Як з вами звязатись?
Прийшов гаджет 1шт. на митницю. Затримка по причині "Заявлена ціна низька. Потребує підтвердження вартості". Надіслала всі необхідні скріншоти. Потім ще декілька раз писала для уточнення статусу. Результат - глухо! Жодної відповіді чи підтвердження, що отриманих скріншотів достатньо. Накладайте мито на оптовиків, хто від 2шт купляє з Аліекспреса і потім планує продавати. А так, для свого особистого користування ще й мито платити....Саме тому і замовлялось з Китаю, бо там дешевше, а з митом получається десь так само, так ще й гарантії немає. Паяйте мито, на тих хто від 2 одиниць купляє! І відповідайте на листи, або посадіть працівника біля телефона! Сервіс = 0.
Оксана - 8/23/2024