Відстеження посилки:

    Пошта Чехії відстеження посилок

    Національний поштовий оператор Пошта Чехії (Česká pošta) надає послуги з приймання, зберігання та доставки поштових відправлень. Працює з 1 січня 1993 року. Головний офіс знаходиться у Празі. Компанія має понад 2700 відділень у Чехії. Кількість співробітників компанії – 37000 осіб. Для перевезення посилок використовують близько 3500 автомобілів.

    Окрім стандартної доставки компанія Пошта Чехії здійснює експрес-доставку документів та посилок EMS. Відправлення в точці видачі до 14:00 наступного робочого дня. Максимальний розмір посилок становить 2400 мм, максимальна вага – 10 кг.

    Інші послуги Пошти Чехії

    • грошові перекази;
    • поширення рекламної інформації;
    • доставка товарів із інтернет-магазинів;
    • електронний уряд;
    • центр сертифікації PostSignum;
    • митне оформлення посилок;
    • випуск марок, буклетів та сувенірної продукції.

    Відстеження посилок Пошти Чехії

    Пошта надає своїм клієнтам можливість відстеження посилок з Чехії . Для цього потрібно зайти до розділу "Useful tools"/"Track&Trace". У полі Čísla zásilek потрібно ввести трек номер. Номер відправлення присвоюється всім посилкам.

    Номер відправлення компанії Пошта Чехії починається з двох великих букв. Перша буква залежить від виду відправлення: R – для дрібних пакетів, C – для посилок, E – для EMS-відправлень. Потім йде 9-значний номер, після якого – великі літери CZ (позначення Чехії, країни, до якої належить поштова служба).

    Контактна інформація

    • сайт: www.ceskaposta.cz;
    • телефони: +420 954 301 111 (головний офіс), +420 954 292 102 (контакт-центр);
    • адреса головного офісу: Прага 1, Politických vězňů-909/4;
    • електронна пошта: info@cpost.cz.
     

    Пошта Чехії - пошук посилок та відправлень

    В коментарях ви можете запитати про відстеження посилки Пошта Чехії.